Zhodnocení spotřebitelských preferencí generace Y na trhu s biopotravinami v České republice – Bc. Anna Sushkova
Bc. Anna Sushkova
Diplomová práce
Zhodnocení spotřebitelských preferencí generace Y na trhu s biopotravinami v České republice
Assessment of Consumer Preferences of Y Generation in Organic Food Market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zjištění spotřebitelských postojů a názorů zástupců generace Y na trhu v biopotravinami v České republice. Cílem práce je na základě analýzy výsledků provedeného dotazníkového šetření a analýzy výsledků testování stanovených nulových hypotéz navrhnout obecná doporučení pro maloobchod, která mohou vést ke zlepšení postavení maloobchodníka na trhu, ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti …víceAbstract:
The diploma thesis is focusing on the consumers’ preferences of Generation Y in the Organic in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to propose a general recommendation for retailers, that might have an impact on their position in the market, the analysis would be based an analysis of the results of the questionnaire survey and testing of zero established hypotheses. Part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUSHKOVA, Anna. \textit{Zhodnocení spotřebitelských preferencí generace Y na trhu s biopotravinami v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzovqw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Spotřebitelské preference generace Y na trhu s biopotravinami v České republice
Andrea Dvořáková -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Jana Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva