Marketing pro trh Evropské unie; vstup české firmy na jednotný evropský trh – Ing. Martin Šikola
Ing. Martin Šikola
Bachelor's thesis
Marketing pro trh Evropské unie; vstup české firmy na jednotný evropský trh
The marketing for the European Unious market; the penetration og a czech company on the common european market
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2006
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y1vcg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2006
- Vedúci: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.