Radim Wojkowský

Bakalářská práce

Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce

Internet Marketing Analysis for the Company on the Market of Food Supplements for Sportsmen
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza internetového marketingu, konkrétně analýza internetové reklamy e-shopu nabízející doplňky stravy pro sportovce značky Hi Tec Nutrition. Jako reklamní nástroje budou využity PPC systémy a zbožové vyhledávače, jejichž efektivnost bude analyzována, a to především na základě množství uskutečněných objednávek. Ve výzkumu bude použita metoda elektronického pozorování …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is the analysis of Internet marketing, specifically analyze of Internet advertising of e-shop offering supplements for sportsmen brand Hi Tec Nutrition. As an advertising tool will be used PPC systems and search engine goods whose efficiency will be analyzed, and based primarily on the amount of orders made. The research will be using electronic observation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Hana Pechová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod