Jan Žídek

Bakalářská práce

Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky

Anotace:
Práce se zabývá vytvořením grafického designu pro nově založenou živnost. V bakalářské práci jsou popsána pravidla a zásady, které je nutné zohlednit při tvorbě grafického designu pro podnikání. Součástí je tvorba klíčových prvků firemní identity, včetně loga, webové stránky, vizitek a materiálů pro sociální sítě.
Abstract:
The work focuses on creating graphic design for a newly established business. The bachelor's thesis describes the rules and principles that need to be considered when creating graphic design for entrepreneurship. It also includes the development of key elements of corporate identity, including logo, website, business cards, and materials for social media.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žídek, Jan. Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi

Práce na příbuzné téma