Dávid Hudec

Bachelor's thesis

Akcie na podporu predaja u zákazníka medzinárodnej spoločnosti

Akce na podporu prodeje u zákazníka mezinárodní společnosti
Anotácia:
Práce se zaměřuje na charakterizování návrhu, přípravy, exekuce a zhodnocení akce na podporu prodeje. Po vymezení relevantní teorie určuje postup společnosti od přípravy promočního plánu pro danou značku na daný rok, přes komunikaci s jejím odběratelem, přípravou podpůrných materiálů a sledováním průběhu spuštěné akce na podporu prodeje až po zhodnocení její efektivity. Práce vymezuje jednotlivé aktéry …viac
Abstract:
The thesis is focusing on characterizing an analysis of the concept, preparation, execution and evaluation of a sales promotion. After specifying the relevant theory, it defines the steps of a corporation, from preparing a promotion plan for a set rand for a set year, through communication with retailers, preparation of relevant materials and controlling during a launched sales promotion, up to the …viac
Abstract:
Práca sa zameriava na charakterizovanie a analýzu návrhu, prípravy, exekúcie a zhodnotenia akcie na podporu predaja. Po vymedzení relevantnej teórie určuje postup medzinárodnej spoločnosti od prípravy promočného plánu pre danú značku na daný rok, cez komunikáciu s jej odberateľom, prípravou podporných materiálov a sledovaním priebehu spustenej akcie na podporu predaja až po zhodnotenie jej efektivity …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedúci: Petr Cimler
  • Oponent: Jan Fuchs

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71215