Akcie na podporu predaja u zákazníka medzinárodnej spoločnosti – Dávid Hudec
Dávid Hudec
Bakalářská práce
Akcie na podporu predaja u zákazníka medzinárodnej spoločnosti
Akce na podporu prodeje u zákazníka mezinárodní společnosti
Anotace:
Práce se zaměřuje na charakterizování návrhu, přípravy, exekuce a zhodnocení akce na podporu prodeje. Po vymezení relevantní teorie určuje postup společnosti od přípravy promočního plánu pro danou značku na daný rok, přes komunikaci s jejím odběratelem, přípravou podpůrných materiálů a sledováním průběhu spuštěné akce na podporu prodeje až po zhodnocení její efektivity. Práce vymezuje jednotlivé aktéry …víceAbstract:
The thesis is focusing on characterizing an analysis of the concept, preparation, execution and evaluation of a sales promotion. After specifying the relevant theory, it defines the steps of a corporation, from preparing a promotion plan for a set rand for a set year, through communication with retailers, preparation of relevant materials and controlling during a launched sales promotion, up to the …víceAbstract:
Práca sa zameriava na charakterizovanie a analýzu návrhu, prípravy, exekúcie a zhodnotenia akcie na podporu predaja. Po vymedzení relevantnej teórie určuje postup medzinárodnej spoločnosti od prípravy promočného plánu pre danú značku na daný rok, cez komunikáciu s jej odberateľom, prípravou podporných materiálov a sledovaním priebehu spustenej akcie na podporu predaja až po zhodnotenie jej efektivity …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71215
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jan Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71215
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Využití mobilních aplikací na podporu prodeje v kavárně The Fresh Bar
Nikol Sokolová -
Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava
Ellen Kocichová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů
Nikola KŘEHLÍKOVÁ