Ilona Křížová

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu motoristického areálu

Analysis of the Marketing Mix of Motoring Stadium
Anotace:
Motoristické disciplíny autocross, rallycross a motocross již nemají ve světě takové postavení jako ve své nedávné historii. O diváckou přízeň se musí dělit s rostoucí nabídkou jiných lákavých volnočasových aktivit, mezi kterými si lidé pečlivě vybírají. Zároveň se autokluby spravující motoristické areály, ve kterých se pořádají nejrůznější podniky těchto sportovních disciplín, musí vyrovnat s odlivem …více
Abstract:
Motorsport fields autocross, rallycross and motocross no more have the status they had in recent history. They have to share their popularity with a growing offer of other attractive leisure activities. At the same time automobile clubs (keepers of motorsport stadiums, where various motorsport venues are held) have to deal with a decrease in financial and material support. Sponsors now decide more …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Vlastimil Fousek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44304

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management