Vzdělávání žáků s ADHD v přírodním prostředí – Mgr. Bc. Nikola Adelaida ŘANDOVÁ
Mgr. Bc. Nikola Adelaida ŘANDOVÁ
Advanced ('rigorózní') thesis
Vzdělávání žáků s ADHD v přírodním prostředí
Education of pupils with adhd in natural environment
Anotácia:
Tato práce zkoumá vzdělávání žáků s ADHD v přírodě a jeho vliv na jejich chování a výkon. Byly provedeny rozhovory s výchovnými poradci a pozorování chování žáků v přírodních situacích. Výsledky naznačují pozitivní vliv přírodního prostředí na chování žáků s ADHD, včetně snížení stresu, podpory koncentrace a zlepšení sociální interakce. Týmové hry a tvůrčí práce venku ukazují potenciál přírodního prostředí …viacAbstract:
This thesis explores the education of pupils with ADHD in nature and its impact on their behaviour and performance. Interviews with guidance counselors and observations were conducted of pupils' behaviour in natural situations. The results suggest a positive effect of the natural environment on the behaviour of pupils with ADHD, including reducing stress, promoting concentration and improving social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘANDOVÁ, Nikola Adelaida. Vzdělávání žáků s ADHD v přírodním prostředí. Olomouc, 2024. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Social Education / Sociální pedagogika - specializace Výchovné poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén zajištěných lezeckých cest v Česku a jejich vliv na přírodní prostředí
Lucie BURSOVÁ -
Přírodní prostředí v ústní tradici Jakutů
Ondřej Pivoda -
Geocaching a jeho vlivy na přírodní prostředí: příklad české části biosférické rezervace Bílé Karpaty
Katrin JAROCKÁ -
Přírodní hřiště v kontextu podpory pohybu dětí
Jaroslava PIPKOVÁ -
Poruchy chování u žáků se specifickými poruchami učení
Sabina Tyšerová -
Vzdělávání žáků s ADHD na praktické škole
Veronika Balabánová -
Integrace dítěte s ADHD do základní školy
Veronika Buchtová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva