Spotřební kultura v postmoderní době – Artsiom Eikhart
Artsiom Eikhart
Bakalářská práce
Spotřební kultura v postmoderní době
Consumer culture in the postmodern era
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza a kritické zhodnocení spotřební kultury a fenoménu spotřeby v kontextu postmoderny, která představuje dominující filozofické, sociologické a kulturní paradigma současné doby. Předmětem zkoumání je diskurs spotřeby ve svém sociokulturním pojetí. Práce je teoretické povahy, a neobsahuje praktickou část. Je psána formou krátkých esejů a je rozdělena do několika kapitol …víceAbstract:
The aim of this work is to explore and to make a critical analysis of consumer culture and the phenomenon of consumption in the context of postmodernism as a dominant philosophical, sociological and cultural paradigm of our time. The subject of research is the discourse of consumption in its sociocultural interpretation. The work is theoretical and does not have a practical part. It is written in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36951
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Zuzana Džbánková
- Oponent: Pavel Sirůček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36951
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Leoš Pajer -
Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
Valerie Gajarská -
Postmoderní kultura a její vliv na podobu současných partnerských vztahů
Veronika Procházková -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová