Aplikace textů prózy s dívčí hrdinkou na práci češtináře na 2. stupni ZŠ – Lada Louženská
Lada Louženská
Diplomová práce
Aplikace textů prózy s dívčí hrdinkou na práci češtináře na 2. stupni ZŠ
„Application prose texts with female heroine to work on the 2nd grade of Czech teacher of elementary school.“
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na témata próz s dívčí hrdinkou, která jsou následně didakticky zpracována. Zabývá se jednotlivými aktivitami a jejich metodickými postupy s důrazem na rozvoj klíčových kompetencí žáka na základě vlastních didaktických a motivačních her. Jako výchozí materiál pro vypracované projekty slouží témata knih s dívčími hrdinkami vydaných mezi lety 2000 - 2005.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedoucí: Václav Víška
- Oponent: Dagmar Magincová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Práce s texty s dětským hrdinou na 1. stupni ZŠ
Klára PŘÍBRAMSKÁ -
Česká próza s dívčí hrdinkou v 90. letech 20. století
Lucie Kovandová -
Próza s dívčí hrdinkou od počátku 90. let 20. století
Nikola POULOVÁ -
Próza s dívčí hrdinkou okruhu autorů nakladatelství Blok
Marcela Mokrá -
Tematizace druhé světové války a těsně poválečných let v nejnovějších prózách s dívčí hrdinkou
Martina Kubelková -
Próza s dívčí hrdinkou a možnosti jejího využití v literární výchově na 1. stupni základních škol
Linda Kaňková -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Didaktické hry ve výuce matematiky
Michaela Kročová