Vladimír Bednář

Bachelor's thesis

Online 3D multiplayerová hra

Online 3D Multiplayer Game
Abstract:
Tato práce se zabývá procesem vývoje počítačové hry a je v ní řešena i problematika vývoje hry pro více hráčů (multiplayer). Hra je implementována v jazyce C# v prostředí herního enginu Unity. Multiplayer je řešen architekturou klient-server. Ke hře je vytvořena i část grafického obsahu ve formě 3D modelů a textur. Součástí vývoje hry je testování s hráči, na základě jejichž výsledků je hra dále upravována …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the process of development of PC multiplayer game. Game is implemented in C# programming language in Unity engine. Multiplayer is solved by clientserver architecture. For this a game special graphical package of 3D models and textures was made. In a process of development this game was tested with players. Based on the results of the testing the game was modified. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: Radek Simkanič
  • Reader: Martin Němec

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava