Vladimír Bednář
Bakalářská práce
Online 3D multiplayerová hra
Online 3D Multiplayer Game
Anotace:
Tato práce se zabývá procesem vývoje počítačové hry a je v ní řešena i problematika vývoje hry pro více hráčů (multiplayer). Hra je implementována v jazyce C# v prostředí herního enginu Unity. Multiplayer je řešen architekturou klient-server. Ke hře je vytvořena i část grafického obsahu ve formě 3D modelů a textur. Součástí vývoje hry je testování s hráči, na základě jejichž výsledků je hra dále upravována …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the process of development of PC multiplayer game. Game is implemented in C# programming language in Unity engine. Multiplayer is solved by clientserver architecture. For this a game special graphical package of 3D models and textures was made. In a process of development this game was tested with players. Based on the results of the testing the game was modified. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Radek Simkanič
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Internal vs External Video Game Localization
Ema Bícová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Go back to the kitchen: Research on the phenomenon of sexism and misogyny in video game online communities in the Russian Federation
Anastasia Zvereva -
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
David Kolbábek -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado