Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists – Bc. Barbora Škubalová
Bc. Barbora Škubalová
Bakalářská práce
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Teachers' attitude to activities for improvement of pre-primary and primary children's communication skills stated in publication Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou postojů pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills, Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists. Cílem bakalářské práce je analyzovat postoje k nově přeloženým aktivitám ze zmíněné publikace. Teoretická část se …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with teachers´ attitude to activities for improvement of pre-primary and primary children's communication skills stated in publication Helping Children to Improve their Communication Skills, Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists. The main aim is to analyse attitudes to newly translated activities from already mentioned publication. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r7ysp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Lenhartová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKUBALOVÁ, Barbora. \textit{Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/r0rwdj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Narušená komunikační schopnost u dětí s Aspergerovým syndromem v předškolním věku.
Lenka Turková -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při Parkinsonově chorobě
Michaela Horáková -
Narušená komunikační schopnost u dětí s mozkovou obrnou
Barbora Horáková -
Narušená komunikační schopnost u klientú domova sociálních služeb na Slovensku
Katarína Večeríková -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Narušená komunikační schopnost dětí se zrakovým postižením
Petra HLADKÁ