Bc. Oliver Sálus

Bachelor's thesis

Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi MSP

Trends in marketing communication and their application in practice SMEs
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku trendů marketingové komunikace pro roky 2016 a 2017 z pohledu malých a středních podniků. Na základě analytické metody zkoumá schopnost vybraných malých a středních podniků z oblasti vzdělávání, jejich schopnost na tyto trendy reagovat a využívat je k získávání nových zákazníků a zvyšování prodeje.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing trends in communication in years 2016 and 2017 from a small and medium size businesses‘ point of view. Based on analytical method it examines ability of these businesses in educational field to react on recent trends and their ability to benefit from them – gain new customers and increase their sales.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
  • Vedúci: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance