Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi MSP – Bc. Oliver Sálus
Bc. Oliver Sálus
Bakalářská práce
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi MSP
Trends in marketing communication and their application in practice SMEs
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku trendů marketingové komunikace pro roky 2016 a 2017 z pohledu malých a středních podniků. Na základě analytické metody zkoumá schopnost vybraných malých a středních podniků z oblasti vzdělávání, jejich schopnost na tyto trendy reagovat a využívat je k získávání nových zákazníků a zvyšování prodeje.Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing trends in communication in years 2016 and 2017 from a small and medium size businesses‘ point of view. Based on analytical method it examines ability of these businesses in educational field to react on recent trends and their ability to benefit from them – gain new customers and increase their sales.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qg05w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Marketingová komunikace malých léčebných lázní
Jana Andělová -
Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku
Sandra Libická Simonović -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský