Andrea KLIMENTOVÁ
Bachelor's thesis
Event marketing
Event marketing - Fight against breast cancer and household violence
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o základních informacích o event marketingu a společensky zodpovědnému marketingu. Jednou ze společensky zodpovědných firem je i právě mezinárodní společnost Avon, která nenechala bez povšimnutí dvě závažná témata a to rakovinu prsu a domácí násilí. Společnost se snaží s těmito životními dramaty bojovat prostřednictvím dvěma mediálními kampaněmi, o kterých tato bakalářské …moreAbstract:
The thesis deals with basic information about event marketing and socially responsible marketing. The Avon international company is one of the socially responsible companies that deal with two important topics ? breast cancer and household violence. The company tries to fight against these life dramas throughout two media campaigns, which this thesis is also about. One of the objectives of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLIMENTOVÁ, Andrea. Event marketing. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci
Ondřej Uher -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
Karolína Urbanová -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Využití event marketingu v projektu AVON proti domácímu násilí
Nikola Petruželová -
Domácí násilí v ČR od roku 2003
Blanka Šimonovská -
Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Dominika Čermáková -
Rakovina prsu a děložního čípku v těhotenství
Viktorie Orálková