Andrea KLIMENTOVÁ
Bakalářská práce
Event marketing
Event marketing - Fight against breast cancer and household violence
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o základních informacích o event marketingu a společensky zodpovědnému marketingu. Jednou ze společensky zodpovědných firem je i právě mezinárodní společnost Avon, která nenechala bez povšimnutí dvě závažná témata a to rakovinu prsu a domácí násilí. Společnost se snaží s těmito životními dramaty bojovat prostřednictvím dvěma mediálními kampaněmi, o kterých tato bakalářské …víceAbstract:
The thesis deals with basic information about event marketing and socially responsible marketing. The Avon international company is one of the socially responsible companies that deal with two important topics ? breast cancer and household violence. The company tries to fight against these life dramas throughout two media campaigns, which this thesis is also about. One of the objectives of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMENTOVÁ, Andrea. Event marketing. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci
Ondřej Uher -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
Karolína Urbanová -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Využití event marketingu v projektu AVON proti domácímu násilí
Nikola Petruželová -
Domácí násilí v ČR od roku 2003
Blanka Šimonovská -
Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Dominika Čermáková -
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Kristina Šlachtová