Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací – Radovan Sobota
Radovan Sobota
Bakalářská práce
Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací
Customer feedback as a source of innovation
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Customer feedback as a source of innovation" is linking the topic of feedback and topic of innovation in the selected IT company. The first part of the thesis is focused on the theoretical definition of the work, namely on the definition of the concept of innovation, innovation levels or other necessary concepts regarding software development and feedback prioritization …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací“ je prepojenie témy spätná väzba a témy inovácie vo vybranom IT podniku. Prvá časť práce je zameraná na teoretické vymedzenie práce, konkrétne na definovanie pojmu inovácia, inovačných stupňov či ďalšie nevyhnutné pojmy ohľadom vývoja softvéru a priorizovania spätnej väzby. V druhej časti práce sa nachádza rozbor vybraného podniku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iei1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
State of Practice of Software Requirements Engineering Techniques
Veronika Martošová -
Řízení požadavků při vývoji softwaru v nástroji IBM Rational Requirements Composer
Julius Hajník -
Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací
Petra Habánová -
Challenges of lean organizations working with third party tech agencies. Discovery Backlog VS Development Backlog
Ketevani Bukhnikashvili -
Nástroje pro řízení úkolů a jejich porovnání - JIRA, Backlog, Trello, Asana
Lucie Búriková