Bc. Ilona Rezková
Bachelor's thesis
Internetové podnikání v praxi
Internet Enterprice in Practise
Abstract:
Práce se zabývá internetovým obchodováním jako jedním ze způsobu podnikání. Objasňuje základní pojmy, vývoj internetového podnikání v ČR i ve světě. Shrnuje výhody a nevýhody tohoto podnikání včetně výhledu do budoucna. Nechybí zde praktická část, která ukazuje využití internetového obchodu v praxi.Abstract:
This bachelory thesis deals with the Internet commerce as one of the business ways. It shows up basic notions, development of the Internet enterprise in the Czech Republic and abroad. It sums up benefits and disadvantages of this business with the inclusion of view to the future. There is practical part included which shows assimilation of the Internet commerce in practise.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2009
- Supervisor: Ing. Michaela Stříteská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rezková, Ilona. Internetové podnikání v praxi. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
Sabina Stružková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková