Eliška Novotná

Bakalářská práce

Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě

Visual attention to emotional appeals in advertising
Anotace:
Cílem práce je zjistit vliv využití emocionálních apelů (pozitivních i negativních) na vizuální pozornost s ohledem na pohlaví respondenta a brand recall, tedy aktivní vybavení si značky ve vybraných reklamních sděleních. Hlavními oblastmi v teoretické rešerši jsou emocionální apely v reklamě, vizuální pozornost a brand recall. Následně navazuje metodika, která představuje výzkumný vzorek reklam, metody …více
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to find out the influence of the use of emotional appeals (positive and negative) on visual attention with regard to the gender of the respondent and brand recall. The main areas of theoretical research are emotional appeals in advertising, visual attention and brand recall. The following part is a methodology that presents a research sample of advertisements, methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2022
  • Vedoucí: Simona Bažantová
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87654