Bc. Martin BARTOŠEK

Master's thesis

Ambivalence a kontrasty jako základní prvek v tvorbě Ivana Alexandroviče Gončarova (praktická aplikace v hodinách světové literatury)

Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je představit myšlenku nového chronologického uspořádání díla Ivana Alexandroviče Gončarova. Dovolujeme si dát do popředí cestovní deník z autorovy plavby po celém světě. Z carského Ruska do Anglie přes Atlantský oceán k Mysu Dobré naděje až do daleké Asie. Kde účastníci plavby vedli obchodní jednání s Japonskem. Což byla země, která v té době neprojevovala zájem …viac
Abstract:
The main objective of this diploma thesis is to present a new idea of chronological perception of Ivan Goncharov's work. In our writing, we highlight the travel journal, from his travels around to world. From imperial Russia to England across the Atlantic Ocean to the Cape of Good Hope and far to Asia, where they had a business discussion with Japan, which was a country, that in that time showed zero …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Andrej Artemov, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTOŠEK, Martin. Ambivalence a kontrasty jako základní prvek v tvorbě Ivana Alexandroviče Gončarova (praktická aplikace v hodinách světové literatury). Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the English Language and Lower Secondary School Teacher Training in the Russian Language