Aplikace android - Využití sociálních sítí k marketingu pro aplikace android – Jakub Šimůnek
Jakub Šimůnek
Bachelor's thesis
Aplikace android - Využití sociálních sítí k marketingu pro aplikace android
Utilization of social networks for marketing for android application
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích. Součástí práce je praktické využití teoretických znalostí při propagaci na android aplikace na sociálních sítích a následné analýze výsledků propagace.Abstract:
This thesis deals with issues of internet marketing and social networking. Part of the thesis is the practical use of the theoretical knowledge in promoting android applications on social networks and the subsequent analysis of the results of the promotion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Kánská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMŮNEK, Jakub. \textit{Aplikace android - Využití sociálních sítí k marketingu pro aplikace android}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/r1fuee/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Systems Engineering
Theses on a related topic
-
Mobilní operační systémy a tvorba aplikace
Lukáš Látka -
Mobilní aplikace pro operační systém Android
Lukáš Hlubuček -
Vývoj aplikace pro mobilní operační systém iOS
David Aldorf -
Vývoj aplikace pro mobilní operační systém iOS
Aleksandr Sakun -
Operační systémy pro mobilní zařízení
Karel Hudínek -
Moderní operační systémy pro mobilní zařízení
Martin Kuchařík -
Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
Martina Adamíková -
Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook
Irena Varcabová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights