Marketingové nástroje v procesu výroby a distribuce českého celovečerního snímku – Ing. Jan Hejna
Ing. Jan Hejna
Master's thesis
Marketingové nástroje v procesu výroby a distribuce českého celovečerního snímku
Marketing Tools During Production and Distribution Period of Czech Motion Picture
Anotácia:
Účelem této diplomové práce je popis marketingových nástrojů, které se v současné době používají v rámci tržního uplatnění českého celovečerního snímku. Teoretická část práce popisuje jednotlivé nástroje během výrobní i distribuční fáze života snímku. Část praktická je poté věnována analýze marketingových aktivit dvou rozdílně komerčně úspěšných snímku s podobnou tematikou. Následuje návrh modelové …viacAbstract:
The purpose of this thesis is a description of marketing tools that are usually used in order to assert the Czech full-length film at the market. The theoretical part of the thesis deals with the various tools used during the production and distribution, while the practical part is devoted to an analysis of marketing activities connected to two thematically similar movies, whose commercial success …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pwxpl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.