Yulia Ivanova

Diplomová práce

The entry strategy to Belarussian book market

The entry strategy to Belarussian book market
Anotace:
Tato diplomová práce rozebírá obchodní strategii vstupu na knižní trh Běloruska na mezifiremní úrovni (B2B). Jádrem práce je analýza nového výrobku - časopisu-katalogu literárních titulů z oblasti obchodní praxe, který je distribuován prostřednictvím zásilkového obchodu. Tento produkt může pomoci firmám zlepšit proces rozhodování při nákupu odborné literatury. Zákazníci budou mít lepší přehled a možnost …více
Abstract:
The thesis demonstrates the entry strategy of a fundamentally new product - the magazine-catalogue of business books through the publishing house - to the B2B Belarusian book market. This product will help companies to make a better choice in the market of business literature. Customers will enjoy an overview and easy access to the titles, will have a quick reference about the content and prices, and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26686

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities