Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku – Bc. Kateřina Ševčíková
Bc. Kateřina Ševčíková
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Customer satisfaction and business performance
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zkoumání spokojenosti zákazníka a finanční výkonnosti podniku a spojitosti mezi nimi. Práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována teoretickým znalostem, základním pojmům o finanční výkonnosti a ukazatelů finanční výkonnosti a dále je zaměřena na zákazníka, spokojenost zákazníka a faktory, které spokojenost ovlivňují. Dále je teoretická část zaměřena na loajalitu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with customer satisfaction and financial performance of a company and the connection between them. It is divided into two parts. The first part is devoted to theoretical knowledge, basic concepts of financial performance and their indicators. It also focuses on the customer, customer satisfaction and factors that affect satisfaction. Furthermore, the theoretical part discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ytloo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Dieu Linh Nguyenová -
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Monika Kalátová -
Spokojenost zákazníka u vybraného podniku
Matěj Gregor -
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Natalie Zemanová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská