Bc. Kateřina Ševčíková

Master's thesis

Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku

Customer satisfaction and business performance
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zkoumání spokojenosti zákazníka a finanční výkonnosti podniku a spojitosti mezi nimi. Práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována teoretickým znalostem, základním pojmům o finanční výkonnosti a ukazatelů finanční výkonnosti a dále je zaměřena na zákazníka, spokojenost zákazníka a faktory, které spokojenost ovlivňují. Dále je teoretická část zaměřena na loajalitu …more
Abstract:
The diploma thesis deals with customer satisfaction and financial performance of a company and the connection between them. It is divided into two parts. The first part is devoted to theoretical knowledge, basic concepts of financial performance and their indicators. It also focuses on the customer, customer satisfaction and factors that affect satisfaction. Furthermore, the theoretical part discusses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management