Projekt inovace produktového portfolia firmy Profima Effective, s.r.o. – Bc. David Lukáč
Bc. David Lukáč
Diplomová práce
Projekt inovace produktového portfolia firmy Profima Effective, s.r.o.
Project of Portfolio Innovation in Profima Effective, s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na inovaci portfolia společnosti Profima Effective, s.r.o. Cílem práce je zavést ve firmě inovovanou službu tak, aby posílila konkurenční pozici firmy na trhu s firemním vzděláváním. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s firemním vzděláváním a analýzy, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část poté zahrnuje charakteristiku společnosti …víceAbstract:
This master thesis is focused on the Project of Portfolio Innovation in Profima Effective, s.r.o. Goal of this thesis is to implement an innovated service that would improve the com-petitive position of the company on the company training market. In the theoretical part are explained terms connected with company training and analyses that are used in the practi-cal part. The practical part then offers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukáč, David. Projekt inovace produktového portfolia firmy Profima Effective, s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Inovace vzdělávání manažerů
Aneta HEVERLOVÁ -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová situační analýza produktového portfolia firmy Aminostar
Jakub DUBA -
Marketingová analýza produktového portfolia IT firmy
Kateřina Hanzlíková -
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Lenka Kafková -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti
Katka Argalášová