Bc. Michaela Mayerová

Diplomová práce

Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách

Analysis of the life cycle of a product and roles of communication in its particular phases
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu a úlohami komunikace v jeho jednotlivých etapách. V teoretické části popisuji obecný význam marketingu, marketingový plán, marketingový a komunikační mix a nakonec životní cyklus produktu včetně možných komunikačních strategií. V praktické části aplikuji poznatky na komerční developerský projekt. Projekt a jeho lokalita jsou analyzovány pro …více
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of the life cycle of a product and roles of communication in its particular phases. In the theoretical part, I describe the meaning of marketing, a marketing plan, a marketing mix, a communication mix and a product life cycle with possible communication strategies. The practical part is focused on a development project. The project and its location are analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace