Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s. – Bc. Petra Valchářová
Bc. Petra Valchářová
Master's thesis
Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.
Marketing Plan Focused on Improvement of Convenience in Nemocnice Atlas, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve …moreAbstract:
The goal of the thesis is to creation a marketing plan for the Atlas hospital corporation focused on improvement of convenience. The thesis is divided into two parts, a theoretical and the practical part. Theoretical part defines problems about strategic marketing, marketing planning and primarily about marketing in health care, his specifics including marketing mixture. In practical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALCHÁŘOVÁ, Petra. \textit{Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/r2agic/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valchářová, Petra. Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová