Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR – Aneta Vavroušková
Aneta Vavroušková
Bakalářská práce
Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR
Dog granules manufacturers marketing and it's influence on shopping behavior of dog owners in CR
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR porovnává marketingovou taktiku a zákazníky dvou oblíbených značek psích granulí na českém trhu. Značky jsou srovnány podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu a zákazníci podle výsledků dotazníkového šetření. Práce potvrzuje, že českého zákazníka psích granulí velmi ovlivňuje …víceAbstract:
This bachelor thesis on the topic of Dog granules manufacturers marketing and it's influence on shopping behavior of dog owners in Czech Republic is comparing marketing tactics and customers of two types of dog's granules in Czech market. Brands are compared by individual tools of marketing mix and customers by results of surveys. This thesis confirms that common Czech customer is greatly influenced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Václav Polcar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management