Cost-benefit analýza rekonstrukce trati Brno-Přerov – Bc. Kristýna Havlačková
Bc. Kristýna Havlačková
Diplomová práce
Cost-benefit analýza rekonstrukce trati Brno-Přerov
Cost-benefit Analysis of the Brno-Přerov Railway Line Reconstruction
Anotace:
Cílem diplomové práce „Cost-benefit analýza rekonstrukce trati Brno – Přerov“ je ohodnocení modernizace této trati za pomoci analýzy nákladů a přínosů. V první části provedu teoretické uvedení do cost-benefit analýzy, zmíním její definici, užití, vlastnosti a především popíši metodologii, podle které budu posléze postupovat při tvoření analýzy. Následně krátce popíši specifika zkoumané trati. V poslední …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis “Cost-benefit Analysis of the Brno – Přerov Railway Line Reconstruction” is to assess the project of the railway line modernization with the use of cost-benefit analysis. The first part is devoted to a theoretical introduction of the analysis. Thus the first chapter is focused on its definition, use and characteristics, but mainly it is about the chosen methodology which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c7gvc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Monika Jandová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Rekonstrukce železniční trati Valašské Meziříčí - Rožnov pod Radhoštěm
Ondřej Domes -
Rekonstrukce železniční trati Olomouc hl.n. - Nezamyslice mezi km 69,877 a km 75,583 včetně návrhu technologie prací
Lucie Fabiánová -
Zaměření podkladu pro projekt rekonstrukce železniční trati dle předpisů SŽDC s.o.
Ondřej Hovorka -
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2
Matěj Dvořák -
Návrh rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 35,0000 a 38,621 včetně technologie prací
Josef Marek -
Geodetické práce při rekonstrukci železniční trati
Jakub Ryba -
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Jiří Slowik -
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Opava západ - Skrochovice železniční trati Ostrava-Svinov - Krnov
Daniel Duda