Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Klára Surmová
Bc. Klára Surmová
Bachelor's thesis
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Abstract:
Jelikož jsem si jako odborné zaměření pro mé studium vybrala obchodní podnikání, téma mé bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu, kde pomocí odborné literatury bude popsána značka, image značky, privátní značka, marketing atd. v teoretické části této práce. V aplikační části budou srovnávány dva obchodní řetězce, které sídlí v Českých Budějovicích. Pomocí vlastního výzkumu …moreAbstract:
Because I have chosen Business Enterprise as a vocational focus of my studies, the subject of my Bachelor thesis is a private brand as a mean of commerce communication. Brand, its image, private brand and marketing will be descibed in the theoretical part by using specialized literature. In the practical part I will compare two chain stores located in České Budejovice in terms of their private brands …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mn389/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
Nicole Kořínková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Markéta Jirásková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Ludmila Kopečná -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková