Bc. Klára Surmová

Bachelor's thesis

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Abstract:
Jelikož jsem si jako odborné zaměření pro mé studium vybrala obchodní podnikání, téma mé bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu, kde pomocí odborné literatury bude popsána značka, image značky, privátní značka, marketing atd. v teoretické části této práce. V aplikační části budou srovnávány dva obchodní řetězce, které sídlí v Českých Budějovicích. Pomocí vlastního výzkumu …more
Abstract:
Because I have chosen Business Enterprise as a vocational focus of my studies, the subject of my Bachelor thesis is a private brand as a mean of commerce communication. Brand, its image, private brand and marketing will be descibed in the theoretical part by using specialized literature. In the practical part I will compare two chain stores located in České Budejovice in terms of their private brands …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích