Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Klára Surmová
Bc. Klára Surmová
Bakalářská práce
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Anotace:
Jelikož jsem si jako odborné zaměření pro mé studium vybrala obchodní podnikání, téma mé bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu, kde pomocí odborné literatury bude popsána značka, image značky, privátní značka, marketing atd. v teoretické části této práce. V aplikační části budou srovnávány dva obchodní řetězce, které sídlí v Českých Budějovicích. Pomocí vlastního výzkumu …víceAbstract:
Because I have chosen Business Enterprise as a vocational focus of my studies, the subject of my Bachelor thesis is a private brand as a mean of commerce communication. Brand, its image, private brand and marketing will be descibed in the theoretical part by using specialized literature. In the practical part I will compare two chain stores located in České Budejovice in terms of their private brands …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mn389/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
Nicole Kořínková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Veronika Davidová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Markéta Jirásková -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Ludmila Kopečná -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Lucie Kotrlíková -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková