Bc. Klára Surmová

Bakalářská práce

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Anotace:
Jelikož jsem si jako odborné zaměření pro mé studium vybrala obchodní podnikání, téma mé bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu, kde pomocí odborné literatury bude popsána značka, image značky, privátní značka, marketing atd. v teoretické části této práce. V aplikační části budou srovnávány dva obchodní řetězce, které sídlí v Českých Budějovicích. Pomocí vlastního výzkumu …více
Abstract:
Because I have chosen Business Enterprise as a vocational focus of my studies, the subject of my Bachelor thesis is a private brand as a mean of commerce communication. Brand, its image, private brand and marketing will be descibed in the theoretical part by using specialized literature. In the practical part I will compare two chain stores located in České Budejovice in terms of their private brands …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích