Eva Hůlová

Master's thesis

Osobní branding fotografa

Personal branding of photographer
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou osobní značky fotografa. Cílem práce je sestavit byznys plán s důrazem na vytvoření osobní značky a návrh jejího řízení pro konkrétní fotografku vstupující na trh portrétní, párové a rodinné fotografie. Teoretický podklad představuje východiska pro sestavení byznys plánu na základě modelu lean canvas a také pro řízení osobní značky ve smyslu její hodnotové nabídky …more
Abstract:
The thesis focuses on the personal brand of the photographer. The aim of the thesis is to create a business plan with emphasis on the creation of a personal brand and its management proposal for a specific photographer entering the market of portrait, couple and family photography. The theoretical background provides a starting point for building a business plan based on the lean canvas model and also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2023
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jindřich Henzl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91042