Ing. Kateřina Cibochová

Diplomová práce

Spotřebitelské chování a marketing

Consumer’s behavior and marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele a dílčími faktory, které toto chování ovlivňují. Práce je členěna na dvě hlavní části, tedy na teoretickou část a na část analytickou. V teoretické části rozebírá samotný rozhodovací proces a pokrývá vlivy, které na každého spotřebitele při nákupu působí, které jsou zakotveny v odborné literatuře. V praktické části se autorka zaměřila na problematiku …více
Abstract:
This master thesis is focused on consumer behavior and factors, which influences their actions. Whole thesis is divided into two main parts, first is theorethical and the other is analythical. Theoretical part is focused on decision making and factors, which can infleunce customers during the process, which is based in literature. I the analythical part, author focused on problematic labeling of packaging …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní