Bc. Pavlína Zouharová

Bakalářská práce

Reklama - její typy a jazykové prostředky

Advertising – its types and language resources
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky reklamy. Je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Součástí teoretické části je definice reklamy, její styl a typy. V praktické části se předložená práce zabývá jazykovou analýzou reklamních sloganů, a to ze dvou hledisek: syntaktického a morfologického. Poslední část je věnována zvláštnostem, které se v námi vybraném vzorku reklam/reklamních …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the language means of advertising. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part includes the definition of advertising, its style and types. The practical part of this thesis also deals with the linguistic analysis of advertising slogans from two perspectives: syntactic and morphological. The last part is devoted to the peculiarities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy