Michaela ILKOVÁ

Master's thesis

Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii

Impact of social media advertising on the customer´s behaviour in the chosen restaurant
Abstract:
The diploma thesis examines impact of advertisement on customers in a chosen restaurant facility using attributes such as environment or daily menu. The facility, which was part of the survey, belongs to network of restaurants on the Slovak market. Our aim was to find out, which of the selected attributes affects the customer's behavior the most and how satisfied the customers are with the individual …viac
Abstract:
Diplomová práca skúma vplyv reklamy na sociálnych sieťach, a to za využitia atribútov, ako jedlo, prostredie podniku, denné obedové menu na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii. Podnik, ktorý bol súčasťou prieskumu, patrí pod sieť reštaurácií na slovenskom trhu. Cieľom práce bolo zistiť, ktorý z vybraných atribútov reklamy vplýva na správanie zákazníka najviac, a ako sú zákazníci s jednotlivými …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ILKOVÁ, Michaela. Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management