Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii – Michaela ILKOVÁ
Michaela ILKOVÁ
Diplomová práce
Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
Impact of social media advertising on the customer´s behaviour in the chosen restaurant
Abstract:
The diploma thesis examines impact of advertisement on customers in a chosen restaurant facility using attributes such as environment or daily menu. The facility, which was part of the survey, belongs to network of restaurants on the Slovak market. Our aim was to find out, which of the selected attributes affects the customer's behavior the most and how satisfied the customers are with the individual …víceAbstract:
Diplomová práca skúma vplyv reklamy na sociálnych sieťach, a to za využitia atribútov, ako jedlo, prostredie podniku, denné obedové menu na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii. Podnik, ktorý bol súčasťou prieskumu, patrí pod sieť reštaurácií na slovenskom trhu. Cieľom práce bolo zistiť, ktorý z vybraných atribútov reklamy vplýva na správanie zákazníka najviac, a ako sú zákazníci s jednotlivými …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ILKOVÁ, Michaela. \textit{Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/r3119n/.
Jak správně citovat práci
ILKOVÁ, Michaela. Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková