Hra dítěte předškolního věku – Lenka Hladíková, DiS.
Lenka Hladíková, DiS.
Bakalářská práce
Hra dítěte předškolního věku
Play of pre-school child
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké hračky děti předškolního věku preferují, jak často a s kým si hrají. V teoretické části práce jsou charakterizovány základní pojmy: dítě předškolního věku, hra, funkce hry, význam hry a hračka. Práce dále sleduje vývoj dětské hry, seznamuje s možnostmi dělení her dle různých kritérií, věnuje se diagnostické funkci hry a roli pedagoga v dětské hře. Praktická část …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out what toys the pre-school children prefer, how often and with whom they play. In the theoretical part of the thesis are described the basic concepts: child of pre-school age, play, game function, meaning of play and toy. The work also follows the development of children's play, introduces the possibilities of dividing the games according to various criteria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10757
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2018
- Vedoucí: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Blanka Křováčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLADÍKOVÁ, Lenka. \textit{Hra dítěte předškolního věku} [online].
Hradec Králové, 2018 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/r358gw/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Vliv volnočasové organizace na dítě předškolního věku v environmentální oblasti Dítě a svět
Anna KOTLÁROVÁ -
Osvojování vědomostí, dovedností a postojů prostřednictvím alternativní metody Montessori u dětí předškolního věku a nižšího školního věku
Klára Velevová -
Stravovací služby - role a funkce pedagoga
Luboš ZUBÁŇ -
Role speciálního pedagoga na základní škole
Eliška Schejbalová -
Role speciálního pedagoga při inkluzivním vzdělávání dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Adéla ŠTEFANOVÁ -
Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení
Barbora Kašlíková -
Význam hry pro rozvoj žáků s mozkovou obrnou v ZŠ praktické
Michaela Štěpánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva