Viktor Seige
Bakalářská práce
Hodnocení elektronického obchodu
Assessment of electronic shop
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jaké faktory jsou rozhodující pro úspěšnost internetových obchodů (e-shopů), které se zabývají elektronickými knihami, a zároveň tímto výzkumem objevit vhodný způsob, kterým se mohou i do budoucna e-shopy se stejnou nebo podobnou tématikou hodnotit. Pomocí faktorů jako design, služby, marketing, nabídka zboží jsou porovnány přední české e-shopy a poté jsou stanoveny důležité …víceAbstract:
The aim of this work is determine, which factors are relevant for success of e-shops focused on e-books sale and also find out a suitable method for rating of e-shops with same or similar specialization. Using factors as design, services, marketing, offer of goods etc. prime Czech e-shops are compared and then important attributes, strengths and weaknesses of these chosen shops are specified, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Hesová
- Oponent: Karel Kubata, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva