Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika vybrané země: Malajsie – Marta Pluhařová
Marta Pluhařová
Bakalářská práce
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika vybrané země: Malajsie
Anotace:
Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Malajsie. Je rozdělena do tří hlavních celků. V úvodní části jsou uvedeny základní údaje o zemi.Druhá kapitola se věnuje podnikatelskému prostředí.Hodnotí makroekonomické ukazatele, zahraniční obchod, investiční klima a zvláštní pozornost je věnována obchodní a ekonomické spolupráci s Českou republikou. Třetí kapitola …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/276
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2006
- Vedoucí: Miroslava Sztogrynová
- Oponent: Soňa Mišovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/276
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.