Bc. Alyona Ilyushkina

Diplomová práce

Magnitute of Corporate communication with media

Magnitute of Corporate communication with media
Abstract:
Abstract This diploma thesis follows up the problematics of corporate communications in connection with media and possible confusing misunderstandings between PR and advertising. The thesis also discusses using of PR tools onto the main research subject, MAK-IL Company. The main goal of this work was to describe PR systems and advertising in Kazakhstan, showing the influence of media on business and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication