Magnitute of Corporate communication with media – Bc. Alyona Ilyushkina
Bc. Alyona Ilyushkina
Diplomová práce
Magnitute of Corporate communication with media
Magnitute of Corporate communication with media
Abstract:
Abstract This diploma thesis follows up the problematics of corporate communications in connection with media and possible confusing misunderstandings between PR and advertising. The thesis also discusses using of PR tools onto the main research subject, MAK-IL Company. The main goal of this work was to describe PR systems and advertising in Kazakhstan, showing the influence of media on business and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x9zpp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Social media marketing
Tatiana Vatrushkina