Zuzana Jančová
Bachelor's thesis
Vnitřní image značky Country Life
The Internal Brand Image
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá téma vnitřní image značky v souvislosti s jejím posláním, hodnotami a cíli. Právě ony totiž formulují jakýsi ideální obraz značky, to jak by chtěla značka vypadat v očích veřejnosti a tudíž i obraz, kterého mají být její zaměstnanci nositeli. Poznávat image vnímanou zaměstnanci, cíleně ji ovlivňovat, a posouvat tak k definovanému ideálu, se proto může stát stěžejním základem …moreAbstract:
Bachelor thesis looks at the topic of an internal brand image in relation to its mission, brand values and targets. They the ones to formulate the ideal brand image i.e. what the brand would desire to look in the eyes of the public, and at the same time the image the employees should be bearers of. Identifying the image perceived by the employees, influencing it purposefully, and moving it to a defined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 26. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jančová, Zuzana. Vnitřní image značky Country Life. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Hodnocení interní komunikace firmy AUTOZITKA s.r.o.
Lukáš Zítka -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Analýza vnitrofiremní komunikace v souvislosti s IT, procesy a řízením v konkrétní organizaci
Alena Plachá -
Efektivnost interní komunikace v organizaci
Anna Suetina -
Analýza vnitrofiremní komunikace a nástrojů ICT využívaných ke komunikaci v malé a středně velké firmě
David Toufar -
Analýza vnitrofiremní komunikace organizace z perspektivy MBTI
Magdaléna Zelená -
Vnitropodniková komunikace ve vybrané firmě
Petra Davidová