Zuzana Jančová

Bachelor's thesis

Vnitřní image značky Country Life

The Internal Brand Image
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá téma vnitřní image značky v souvislosti s jejím posláním, hodnotami a cíli. Právě ony totiž formulují jakýsi ideální obraz značky, to jak by chtěla značka vypadat v očích veřejnosti a tudíž i obraz, kterého mají být její zaměstnanci nositeli. Poznávat image vnímanou zaměstnanci, cíleně ji ovlivňovat, a posouvat tak k definovanému ideálu, se proto může stát stěžejním základem …viac
Abstract:
Bachelor thesis looks at the topic of an internal brand image in relation to its mission, brand values and targets. They the ones to formulate the ideal brand image i.e. what the brand would desire to look in the eyes of the public, and at the same time the image the employees should be bearers of. Identifying the image perceived by the employees, influencing it purposefully, and moving it to a defined …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zverejniť od: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jančová, Zuzana. Vnitřní image značky Country Life. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe