Umění ve vzdělávání dětí se speciálně-vzdělávacími potřebami – Bc. Jarmila NOVÁČKOVÁ
Bc. Jarmila NOVÁČKOVÁ
Master's thesis
Umění ve vzdělávání dětí se speciálně-vzdělávacími potřebami
Creative approaches in education of preschool children.
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce z oboru Speciální pedagogiky- dramaterapie se v teoretické části zabývá jednotlivými specifikami vývoje dítěte v předškolním věku. Dále popisuje vzdělávání dětí v mateřských školách dle rámcového vzdělávacího programu. Součástí teorie se staly také podrobné popisy případových studií konkrétních dětí. Empirická část popisuje zvolenou výzkumnou metodu, dále uvádí konkrétní …moreAbstract:
This thesis in the field of Special drama pedagogy in the theoretical part deals with individual specifics of the development of preschool age. It also describes the education of children in kindergartens according to the Framework Educational Program. Part of the theory became also as a detailed description of case studies of each children. The empirical part describes selected research method, also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁČKOVÁ, Jarmila. Umění ve vzdělávání dětí se speciálně-vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Theses on a related topic
-
Speciálně pedagogický přístup uč. MŠ k dítěti s kochleárním implantátem.
Silvie STIEBLEROVÁ -
Individuální přístup ve výuce odborného výcviku
Jiří Zoufalý -
Speciálně-pedagogické přístupy pracovníků v diagnostickém ústavu
Barbora ŠPINLEROVÁ -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Kreativní přístupy ve vzdělávání, žáků se speciálními potřebami
Dora SAMOJLOVIČOVÁ -
Potenciál integrace umění do matematického vzdělávání na základních školách
Tereza Marková -
Kmeny Myšlení: Moderní umění jako kořeny Inovativního vzdělávání
Laura Hatlapatková -
Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
Lucie Račáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights