Umění ve vzdělávání dětí se speciálně-vzdělávacími potřebami – Bc. Jarmila NOVÁČKOVÁ
Bc. Jarmila NOVÁČKOVÁ
Diplomová práce
Umění ve vzdělávání dětí se speciálně-vzdělávacími potřebami
Creative approaches in education of preschool children.
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce z oboru Speciální pedagogiky- dramaterapie se v teoretické části zabývá jednotlivými specifikami vývoje dítěte v předškolním věku. Dále popisuje vzdělávání dětí v mateřských školách dle rámcového vzdělávacího programu. Součástí teorie se staly také podrobné popisy případových studií konkrétních dětí. Empirická část popisuje zvolenou výzkumnou metodu, dále uvádí konkrétní …víceAbstract:
This thesis in the field of Special drama pedagogy in the theoretical part deals with individual specifics of the development of preschool age. It also describes the education of children in kindergartens according to the Framework Educational Program. Part of the theory became also as a detailed description of case studies of each children. The empirical part describes selected research method, also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁČKOVÁ, Jarmila. Umění ve vzdělávání dětí se speciálně-vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogický přístup uč. MŠ k dítěti s kochleárním implantátem.
Silvie STIEBLEROVÁ -
Individuální přístup ve výuce odborného výcviku
Jiří Zoufalý -
Speciálně-pedagogické přístupy pracovníků v diagnostickém ústavu
Barbora ŠPINLEROVÁ -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Kreativní přístupy ve vzdělávání, žáků se speciálními potřebami
Dora SAMOJLOVIČOVÁ -
Potenciál integrace umění do matematického vzdělávání na základních školách
Tereza Marková -
Kmeny Myšlení: Moderní umění jako kořeny Inovativního vzdělávání
Laura Hatlapatková -
Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
Lucie Račáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva