Analýza kasuistik dětí z dysfunkčního rodinného prostředí – Bc. Eva Hromádková
Bc. Eva Hromádková
Bakalářská práce
Analýza kasuistik dětí z dysfunkčního rodinného prostředí
The analysis of children casuistry from dysfunctional family environment
Anotace:
Bakalářská práce „Analýza kasuistik dětí z dysfunkčního rodinného prostředí“ se zabývá otázkou, zda je pro dítě vhodnější rodičovská výchova v dysfunkční rodině nebo náhradní výchova ve funkční instituci (dětský domov rodinného typu). K získání odpovědi na tuto otázku bylo třeba zaměřit se na celou škálu teoretických východisek a praktických činností. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních …víceAbstract:
Bachelor´s thesis „The analysis of children casuistry from dysfunctional family environment“ deals with a question, if is more suitable for child an family upbringing in dysfunctional family or an alternative upbringing in functional institution (children´s home of a family type). To obtain an answer to this question was necessary focus on a wide range of theoreical bases and practical activities. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ii8b0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedoucí: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Povědomí o syndromu CAN a prevenci na úrovni střední školy
Ptáčková Ptáčková -
Povědomí rodičů žáků základních škol v Havlíčkově Brodě o syndromu CAN
Denisa Karin Polívková -
Informovanost pedagogických pracovníků mateřských škol o syndromu CAN
Jana Pavlátová -
Informovanost žáků středních škol o syndromu CAN
Eliška Mládková -
Povědomí žáků o syndromu CAN na středních školách se zaměřením na sociální činnost
Klára KAPLANOVÁ -
Povědomí učitelů MŠ o syndromu CAN
Tereza ADAMOVÁ -
Poznatky, předsudky a stereotypy studentů střední pedagogické školy o problematice syndromu CAN.
Markéta SKLENÁŘOVÁ -
Povědomí žáků základních škol o Syndromu CAN
Michaela Rezková